User Information for missy_cookie

Hey, I'm Joyce. Well according to my username, I'm missy_cookie, but neither of them is my real name. XD The names actually belong to my guinea pigs, Missy and Cookie. Put a smile on!

A little bit about me... Well I'm 21, Asian by birth and Aussie and thats all you need to know Put a smile on! Ok FINE, you're welcome to ask more if you wanna know more bout my boring life Put a smile on!

------------
Wow.. it's been 5 years since I updated this and probably around that long since I last logged on. I'm 26 now and my love of my life is my dog, I know kinda sad..




"[1:47:35 PM] Buddylove: You just made my english slower"





Basics
Username missy_cookie
Joined Dec 17, 2008
Member For 10 years, 4 months, 1 week
Name Joyce
Last Seen 2 months, 1 week ago
Contact
Mail Send Message
Instant Message Send Message...
About User
Forum Rank Junior Member
Post Count 12
Club The Butterfly Club
Interests
Pets
Possessions
Shops All Sorts
cPoints 4,665,750
Achievements
Game Scores click here
Battle Arena Newbie (40)
View Collection Squishies, Gumballs, Mushrooms, Bugs, Gummys, Teddy Bears, Tombstones, Sticks, Rotten Eggs, Ornaments, Kites
Users Medals
this user is a multi millionaire
Money
3rd place in collect-a-thon
Collect-a-thon
top 10!
Book Contest
This user has or has had a CW Premier Account
Premier Account
Latest User Comments
December 31 2010 @ 1:08AM by IrisHouse16
One of my old phone #s no longer in use :D
December 31 2010 @ 1:13AM by IrisHouse16
It probably is... lol... I guess I better stop soon its almost 1:30am here...
December 31 2010 @ 1:16AM by IrisHouse16
XD I know but think of all the free stuff im getting :D
December 31 2010 @ 1:19AM by IrisHouse16
Yeah but I don't believe theyll get me XD I just now requested a free box of chocolates :D
December 31 2010 @ 1:31AM by IrisHouse16
I better go lol Ill chat with you tomorrows :D
January 02 2011 @ 9:56PM by Friesianlover
Hi Missi how much do you think you want for your strawberry energy drink in trades or is there an item you are wanting
January 16 2011 @ 6:43PM by IrisHouse16
Missy :D hey :D
January 16 2011 @ 9:27PM by IrisHouse16
I miss you XD
February 24 2011 @ 2:44AM by buddylove
Haha, I was to lazy to erase the other one! I took all my profiles I've had saved and put them on one. xD
October 09 2011 @ 8:16PM by buddylove
Lalalalalalalalalalalalalalala
User Commands


Copyright Creature World 2018. All rights reserved.
Staff | Rules | Jobs | Privacy Policy | Contact Us